Forum
attn. mods
|
PATTIE CAKES wrote
at 9:41 PM, Monday March 1, 2010 EST
LB Amy: FUCK
LB Amy: COMMON DEALER chemical chris is here chemical chris has left LB Amy: FUCK ME LB Amy: TIRED OF THIS SHIT Needles&Steroids: fukin bithc Needles&Steroids: dug FU Needles&Steroids: go bitch Needles&Steroids: u doing ur mom LB Amy: WHERE THE FUCK WAS THE KING Needles&Steroids: idiot Needles&Steroids: dont blubf me Needles&Steroids: lol Needles&Steroids: BLUFF LB Amy: SETTLE NEEDLE Needles&Steroids: ok LB Amy: COMMON Needles&Steroids: ok LB Amy: FUCK THIS SHIT Needles&Steroids: i hte duga LB Amy: GO BITCH carrillo34 is here Needles&Steroids: lol Needles&Steroids: BOOM Needles&Steroids: damn LB Amy: B00M Needles&Steroids: wow Needles&Steroids: nice hand billyjack69 has left Needles&Steroids: good we putting dug ou ofbusinesst LB Amy: WISH THIS FAG WAS IN HAND Needles&Steroids: yes chemical chris is here Needles&Steroids: u saw him call me with 55 LB Amy: YES LB Amy: HIS MOTHER IS PROUD Needles&Steroids: lol LB Amy: YOUR AN AS NEEDLES\ Needles&Steroids: of course Needles&Steroids: i have K3 LB Amy: FU Needles&Steroids: he chased like a bitch Needles&Steroids: BOOM LB Amy: FUCK THIS SITER LB Amy: I FUCKING SWEAR Needles&Steroids: LB i thought we where cool man Needles&Steroids: i was helping u out LB Amy: FUCKING BS Needles&Steroids: why dude LB Amy: I HAD THE NUT FLUSH LB Amy: SHIT CARDS HITTING Needles&Steroids: why didnt u call LB Amy: DRAW LB Amy: I MISSED Needles&Steroids: oh ok Needles&Steroids: sorry LB Amy: I PLAY GOOD CARDS AND GETING FUCKED LB Amy: MISSED MY POCKETS THERE Needles&Steroids: i slow down ok LB Amy: FUCK 10 5\ |
Replies 1 - 4 of 4
|
PATTIE CAKES wrote
at 9:45 PM, Monday March 1, 2010 EST LB Amy: AGAIN A SHIT FUCKING FLOP
LB Amy: YOU LUCKY NIGGER |
|
rhart3 wrote
at 12:26 PM, Tuesday March 2, 2010 EST LB Amy: stfu nigger
LB Amy: no ones talking to yo |
|
rhart3 wrote
at 1:56 PM, Tuesday March 2, 2010 EST ....
|
|
kellykellymoore wrote
at 5:10 AM, Wednesday March 3, 2010 EST This was taken care of yesterday. Thanks
|