Forum
Maagsap
|
grooveguy wrote
at 6:24 AM, Tuesday December 18, 2007 EST
Konijnenkeutel
|
|
grooveguy wrote
at 9:05 PM, Tuesday January 1, 2008 EST toca me..
ge durft nie he ! haha ben begaaid (h) lol |
|
CoolestGuy wrote
at 11:21 AM, Wednesday January 2, 2008 EST emobroeken
|
|
grooveguy wrote
at 12:00 PM, Wednesday January 2, 2008 EST wie A zegt moet ook een banaan champagne geven.
|
|
grooveguy wrote
at 7:55 PM, Friday January 4, 2008 EST Je dacht dat Maagsap weg was, maar neen! We zijn terug zoals nooit tevoren om jullie de meest droge en nutteloze zever te verkopen.
En dat voor de luttele prijs van VIJFTIG EUROCENT !! |
|
coolguy wrote
at 3:19 PM, Saturday January 5, 2008 EST Met de meest onnozele grappen die voor iedereen vrijwel ongeschikt zijn !
EMO! |
|
grooveguy wrote
at 3:22 PM, Saturday January 5, 2008 EST Hoe dikker de stok is die je door de strot van een kaaiman ramt, hoe meer kans je hebt dat je zijn luchtwegen kapotmaait.
|
|
coolguy wrote
at 3:25 PM, Saturday January 5, 2008 EST je bent officieel, de meest groovy guy van het land :p wat mij op zich, de meest coole guy van het land maakt :) nou, dat hebben we dan ook weer gehad!
groetjes en tot ziens |
|
grooveguy wrote
at 3:29 PM, Saturday January 5, 2008 EST Ik zeg altijd:
"Beter tien schoenen aan tien voeten dan een been zonder haar" |
|
coolguy wrote
at 3:29 PM, Saturday January 5, 2008 EST een lekkere minimal geremixte schijf met ook een beetje hamburger met curryworst en mosterd.
|
|
grooveguy wrote
at 3:32 PM, Saturday January 5, 2008 EST Want als je je korstjes niet opeet.. dan kan je wel eens in een hypnose vol met kabouters en verkeersborden geraken waarin het moeilijk is om de blauwe kleuren van de melkpoeder te onderscheiden.
En dat zonder eerst je blikje in de vuilbak te deponeren! |