Forum

BYE GPOKR
lois 1 wrote
at 9:09 AM, Monday May 19, 2008 EDT
Je suis dégoutée de jouer sur ce site car si on ne connais personne qui vous donne de l'argent pour evité les refils on reste toujours derniers , ce sont toujours les memes qui sont classées dans le top tout les mois , pour ma part j'ai trouvée un nouveau site ou cela est interdit et tout le monde jouent sans ces prets. C'est dommage car je pensais me faire des amis ici. Il y a beaucoup de choses a faire sur ce site pour eviter les tricheurs , manipulateur et j'en passe. Je passerais de temps en temps voir si cela a changé mais pour l'instant je prefere le site ou je me suis inscrite et si cela interesse quelq'un qu'il me le dise et je lui donnerais l'adressse . BYE BYE

Replies 1 - 10 of 13 Next › Last »
jack ramsland wrote
at 9:38 AM, Monday May 19, 2008 EDT
cant read french. put in english.
Catwoman wrote
at 9:45 AM, Monday May 19, 2008 EDT
c/o babel fish

I am disgusted to exploit this site because if one knows nobody who gives you l' money for avoided the refils one remains always last, they are always the same ones which is classified in the signal every month, for my part j' found a new site or that is prohibited and everyone play without these loans. C' is damage because I thought of making me friends here. There are many things has to make on this site to avoid the cheaters, manipulator and j' on the way. I would from time to time pass to see whether that changed but for l' moment I prefer the site or I was registered and if that interests quelq' a qu' he says it to me and I would give him l' addresses.
nixnix wrote
at 9:54 AM, Monday May 19, 2008 EDT
best translation i could find

I am disgusted to play on this site because if one knows nobody who gives you money for avoided the refils one remains always last, they are always same which are classified in the signal every month, for my part I found a new site or that is prohibited and everyone play without these loans. It is damage because I thought of making me friends here. There are many things has to make on this site to avoid the cheaters, manipulator and I pass from there. I would from time to time pass to see whether that changed but for the moment I prefer the site or I were registered and if that interests quelq' one that he says it to me and I would give him the address

TOOhotty wrote
at 10:17 AM, Monday May 19, 2008 EDT
lmao ITS JUST A GAME GOD DAM...
nixnix wrote
at 10:18 AM, Monday May 19, 2008 EDT
For the cheaters
GHOON wrote
at 10:55 AM, Monday May 19, 2008 EDT
CHEATERS? LMAO GOD DAM I DONT UNDERSTAND HOW PEOPLE CHEAT CAN YOU EXPLAIN TO ME
jack ramsland wrote
at 4:08 PM, Monday May 19, 2008 EDT
ITS EASY WHEN YOUR ON TOP.YOU CAN GET ON A TABLE AND LOSE TO YOUR FRIENDS TO KEEP THEM ON TOP WITH YOU.THIS WAY NO LOANS OR BOOST
TAKES PLACE.THEY LOOK AT THE LEADERBOARD AND
IF SOME HAS PASSED THERE BUDDY.WELL ALL YOU DO IS GET ON A TABLE LOSE ENOUGH TO PUT YOUR
BUDDY BACK UP ON TOP. MAKE SINCE TO YOU NOW.
ALSO THEY GANG UP ON A GUY AND KNOCK HIM OUT
AND DONT HAVE TO WORRY THAT GUY ANY MORE.
jack ramsland wrote
at 4:12 PM, Monday May 19, 2008 EDT
USE YOUR BRAIN THINK.LOTS OF WAYS TO GET AROUND THINGS.
tone wrote
at 12:07 AM, Saturday May 24, 2008 EDT
@lois_1 : Oui, je peux te comprendre..
En particulier sur "C'est dommage car je pensais me faire des amis ici." : sache que A L'ORIGINE ce site était justement organisé autour de cette notion d'amis, et CELA MARCHAIT BIEN au début (ceux qui ont vécu les premiers mois s'en souviennent encore ;)).
Malheureusement, les problèmes techniques d'une part (liés à l'augmentation du trafic), les choix éditoriaux d'autre part (liés à la volonté de résoudre les problèmes techniques sus-mentionnés), ont CASSE cet aspect ("friendly").
ENSUITE, il y a eu les problèmes des "tricheurs", mais ce n'est pas le problème majeur : après tout, on n'en aurait rien à foutre de savoir qui est premier dans un classement idiot si on pouvait au moins jouer tranquillement entre amis..
Lors des premiers mois, il n'y avait pas de problème de refill, tout simplement parce que tout le monde jouait "normalement" (genre on ne va pas "all in" avec 7-2 ou même J-5).
Maintenant, (et depuis nov-dec dernier), c'est devenu n'importe quoi, les joueurs vont "all-in" à n'importe quelle occasion, et en plus n'en ont rien à foutre de lier des "amitiés".
Bref, l'idée originelle du site (géniale) a été dissoute, à la fois techniquement et volontairement (Ryan ayant préféré "monétiser" son site, ce que je peux à la limite comprendre..).

PS : donne l'adresse du site en question, si celui-ci est GRATUIT.

coolguy wrote
at 5:50 AM, Saturday May 24, 2008 EDT
pourquoi tous l'efforts? seulement part!! lol il est million de site comme ceci.. au revoir les francaise
GPokr - Free Texas Holdem Poker
GPokr is a free texas holdem poker game that is played in monthly competitions.
CREATED BY RYAN © 2006 - 2025
GAMES
GPokr
Texas Holdem Poker
KDice
Online Strategy
XSketch
Online Pictionary